Σύμφωνα, πάντως, με πληροφορίες κυβερνητικών στελεχών η καθυστέρηση λήψης των τελικών αποφάσεων οφείλεται και στο γεγονός πως δέχθηκαν πιέσεις κορυφαία κυβερνητικά στελέχη από εισαγωγείς αλλά και εμπόρους.
Τιμές
Πέραν όμως της μείωσης του Τέλους Ταξινόμησης αλλαγές θα έχουμε και στο Φόρο Πολυτελείας στον οποίο επαναδιαμορφώνονται οι εργοστασιακές αξίες των αυτοκινήτων, με αξίες πλέον από 20.000 ευρώ και άνω και όχι από 15.000 που ισχύει σήμερα και μετά την ψήφιση του νόμου αναμένεται να μειωθούν αισθητά οι τιμές σε κάποια μοντέλα, ενώ παράλληλα θα «ανασάνει» και η αγορά της χρονομίσθωσης αυτοκινήτων που έχει δεχθεί ένα πολύ ισχυρό πλήγμα.
Η κατάθεση του μίνι φορολογικού νομοσχεδίου-σκούπα που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τα μέτρα τόνωσης των πωλήσεων νέων Ι.Χ. αναμένεται να κατατεθεί στη Βουλή την ερχόμενη Δευτέρα και με διαδικασίες εξπρές να ψηφιστεί ώστε να αποτελεί άμεσα νόμο του κράτους. Πάντως υπάρχουν και κάποια στελέχη της αγοράς. όπως και κυβερνητικά στελέχη που εξακολουθούν να υποστηρίζουν την κλιμακωτή μείωση του Τέλους Ταξινόμησης για όλα τα Ι.Χ. και όχι μόνο για εκείνα που διαθέτουν κινητήρες έως 2 λίτρα και πιστεύουν πως τα πάντα θα κριθούν το ερχόμενο Σαββατοκύριακο... Παράλληλα στις επάλξεις παραμένουν οι αυτόνομοι έμποροι καθώς αν δεν συμπεριληφθούν και τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα Ι.Χ. στα όποια μέτρα ληφθούν θα προσφύγουν στα ευρωπαϊκά δικαστήρια.
Στάση αναμονής
Το μέλος του Δ.Σ. του Συνδέσμου Εμπόρων Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων Ελλάδος (ΣΕΕΑΕ) κ. Ευριπίδης Κωνσταντινίδης δήλωσε στην «Η» πως: «Η αγορά είναι σε αναμονή αν μη τι άλλο τα όποια μέτρα όσο πιο σύντομα ανακοινωθούν τόσο καλύτερα γιατί η αγορά δεν αντέχει να περιμένει άλλο ούτε μία ημέρα.
Οι πωλήσεις έχουν στην κυριολεξία μηδενιστεί και παράλληλα ελπίζουμε πως τα μέτρα θα δώσουν ώθηση στην αγορά ούτως ώστε να συγκρατηθούν οι πωλήσεις στα φετινά επίπεδα τουλάχιστον και το 2011 γιατί πολύ φοβάμαι ότι αν συνεχιστεί η πτώση με τέτοιους ρυθμούς καμία επιχείρηση του κλάδου δεν θα είναι βιώσιμη. Οσον αφορά στο Φόρο Πολυτελείας εάν η πολιτεία επιμένει να τον διατηρήσει θα πρέπει να ανεβάσει σημαντικά τις εργοστασιακές αξίες για την επιβολή του ώστε να λειτουργήσει θετικά για την αγορά αλλά και για τα έσοδα του κράτους».
7/12/2010
Πηγή: Ημερησία
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου